Összefoglaló: akciók a világnapon, kiállításon a fürdővárosok, így szerepeltek a fürdők az online felületeken

Több, gyógyfürdőkhöz kapcsolódó hír jelent meg az utóbbi napokban az internetes médiumokban. Készítettünk egy rövid válogatást. Érdemes beleolvasni.

Reklám

A héten lesz a turizmus világnapja. Idén a téma a turizmus és a víz kapcsolata. Szeptember 27-én így egyes gyógyfürdőkben is programokkal, különféle akciókkal készülnek. Ezen a napon arra szeretnék felhívni a figyelmet, hogy a turizmus egyik legfontosabb eszköze és forrása is a víz - hangzott el a sajtótájékoztatón. Korábban beszámoltunk arról, hogy Bükfürdőn gyógyvizes koktéllal várják a turistákat. Erről itt olvashat.


A fürdővárosok az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron (OMÉK) is bemutatták a kínálatukat


A húsz éve alakult Magyar Fürdővárosok Szövetsége a nemrég megtartott OMÉK-en több mint negyven település, köztük számos gyógyhely kínálatát mutatta be az érdeklődőknek egyebek mellett hasznos kiadványokon keresztül.


Bükfürdő szerepelt a második legtöbbet a fürdővárosok közül a hazai online médiumok hasábjain

A Ferling Webline sajtófigyelői rendszerének eredményeiből az látszik, hogy Harkány volt az első a július 20-a és augusztus 20-a közötti időszakban. Utána következik Bükfürdő, majd Hajdúszoboszló és Sárvár.
A cég honlapján olvasható, hogy a megjelenések jelentős része általános oldalakon vagy hírportálon született, de kiemelkedően sok cikket közöltek turisztikai tematikájú portálokon is. Érdemes még kiemelni a gazdasági, egészségtudományos, valamint kulturális beállítottságú honlapokat is.

Reklám

Minden jog fenntartva © 2012 Spamagazin - Készítette: Burkon Média