Mit tehet a vendég egy fürdő imázsáért?

családÉrdekes írás olvasható a Turizmus Online oldalán. A témája az imázs kialakulása. Itt felvetik, hogy egy turisztikai célpont külső imázsában hatalmas szerepet játszik az első benyomás.

Reklám


Az ismerősöktől kapott ajánlások és vélemények meghatározóak a célpont kiválasztásakor. Az állítások szerint sokkal nagyobb hatása van egy közvetlenül az ismerőstől származó információnak, mint az utazási magazinokban közölteknek.
A külső imázs kialakulásában a vendégek szerepe nagyon nagy. Az ő szubjektív, egyéni élményektől függ, milyen vélemény alakul ki például egy gyógyfürdőről.
Ha a külső imázs kedvező, a potenciális látogatók elhiszik, hogy a hely számukra kedvező adottságokkal rendelkezik, és odautaznak - közölték.


Ebből kiindulva, ha észrevételei, élményei vannak önnek egyes turisztikai célpontokról, ne tartsa magában. Több szempontból hasznos lehet az, ha tart élménybeszámolókat. A helyes imázs csakis a vendégek közreműködésével alakulhat ki.
Manapság a véleményformálás egyik legelterjedtebb eszköze a szociális médiumokban megjelenő közlés, posztolás. Az élményfürdők is azért kezelik és működtetik saját felületeiket, mert ezzel is segítik az imázsépítést. Gondoljanak bele: ha az ismerős posztol egy képet a Facebookra, ahogy mondjuk Bükfürdőn strandol, és odaírja, hogy milyen jól érzi magát, feltételezhetően ön is szeretne elmenni oda.
Így ha valóban jól érzi magát valahol, ne habozzon nyilvánosságra hozni az élményeit. Ha mindezt az adott fürdő saját Facebook táborában teszi, az még jobb, hiszen van, ahol több mint 50 ezren látják a véleményét.

Reklám

Minden jog fenntartva © 2012 Spamagazin - Készítette: Burkon Média