A hazai wellness és gyógyturizmus mellett kampányolnak – mindezt még üdülési csekkből is fedezheti

Az egészséges életmód és a belföldi turizmus iránti érdeklődést igyekeznek felkelteni a Magyar Turizmus Zrt. új kampányával.

Reklám

A program november elején indult, amelynek keretében a wellness- és gyógyturisztikai kínálatot helyezik a középpontba.

A kampány december végéig tart, a címe: „A legjobb, ami most történhet velem – fény, meleg, pihenés az itthon.hu élménykínálatából” .
A cél, hogy az érdeklődők kipróbálják a hazai wellness- és gyógyturisztikai szolgáltatásokat. Számos helyen lehet találkozni a kampány elemeivel: hetilapokban,
magazinokban, tévékben és helyi rádiókban is. Emellett online és közterületeken is feltűnhet a hirdetés.
A wellness- és gyógyturizmus igénybevétele mellett a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására is ösztönöz a kampány.

Reklám

Minden jog fenntartva © 2012 Spamagazin - Készítette: Burkon Média