A hazai wellness és gyógyturizmus mellett kampányolnak – mindezt még üdülési csekkből is fedezheti
- 2012. november 05. hétfő, 14:01
- Burkon.Media
Az egészséges életmód és a belföldi turizmus iránti érdeklődést igyekeznek felkelteni a Magyar Turizmus Zrt. új kampányával.
Reklám
A program november elején indult, amelynek keretében a wellness- és gyógyturisztikai kínálatot helyezik a középpontba.
A kampány december végéig tart, a címe: „A legjobb, ami most történhet velem – fény, meleg, pihenés az itthon.hu élménykínálatából” .
A cél, hogy az érdeklődők kipróbálják a hazai wellness- és gyógyturisztikai szolgáltatásokat. Számos helyen lehet találkozni a kampány elemeivel: hetilapokban,
magazinokban, tévékben és helyi rádiókban is. Emellett online és közterületeken is feltűnhet a hirdetés.
A wellness- és gyógyturizmus igénybevétele mellett a még kint lévő üdülési csekkek érvényességi időn belüli beváltására is ösztönöz a kampány.