Ilyen lesz a jövő gyógyfürdője – 2. rész

spaAz előző részben leírtuk, mennyire felértékelődik a nyugalom szerepe a gyógyfürdőkben, és azt is említettük, fontos lenne olyan telomer központok létrehozása, amelyek előre jelzik egyes betegségek kialakulásának lehetőségét.

Reklám

Az időben felismert betegségek a gyógyfürdők és egészségügyi központok segítségével könnyebben, célzottabban gyógyíthatók.
Fontos, hogy a munkáltatók a jövőben felismerjék a wellness fontosságát, és a dolgozóikat biztassák és támogassák abban, hogy rendszeresen eljussanak ilyen helyekre.
Emellett meg kell tudni szólítania fiatalokat is, időben be kell vonni a társadalom ezen rétegét is a tudatos egészségvédelembe. Ezt a legkönnyebben a közösségi oldalakon keresztül lehet megtenni.
A Google képviselője a konferencián elmondta: részt kell venniük a gyógyfürdőknek ebben a kommunikációs tevékenységben. Lehetőséget kell biztosítani a vendégeknek az online foglalásra, mobilon elérhető alkalmazásokat kell létrehozni, és olyan wellness-modulokat, játékokat kell terveztetni, amely a vendégek fejlődését szolgálják. Létre kell hozni internetes gyógy-kliens platformokat, közösségeket.
Problémát jelent ugyanakkor, hogy manapság még kevesen választják a spa menedzsment szakokat. Világviszonylatban csak 4 ezer diák iratkozott be ilyen típusú oktatásba. Ennél többre lenne szükség az iparág növekedését is figyelembe véve. Hozzáértők úgy vélik, a wellness ágazat a gazdasági növekedéshez is jócskán hozzá tud járulni a jövőben. A fejlődésnek köszönhetően több munkahely is létesülhet.
Töltődjön fel energiával, és relaxáljon nyugodt környezetben a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrumban

Reklám

Minden jog fenntartva © 2012 Spamagazin - Készítette: Burkon Média